trešdiena, 2011. gada 25. maijs

Ringo Stārs: "Bītli bija lamīgi, ka kļuvu viņu bundzinieks"

Mūzikas izdevums "NME" citē Ringo Stāru, kurš apgalvo, ka "The Beatles” bija "laimīgi" piesaistīt viņu grupai kā bundzinieku, jo viņš tolaik bijis populārāks nekā paši Bītli. Talantīgais bungu vīrs, kurš Slavenajā Četrniekā divus gadus pēc tā dibināšanas nomainīja Pītu Bestu, uzskata, ka viņš jau bija zvaigzne, spēlējot savā toreizējā grupā "Rory And The Hurricanes" laikā, kad tika uzaicināts piebiedroties Polam Makartnijam, Džonam Lenonam un Džordžam Harisonam.

"Liverpūles laikā es biju mazliet pazīstamāks par viņiem [Bītliem]," Stārs sacījis intervijā laikrakstam "Daily Mail’s Live Magazine". "Un viņi bija laimīgi dabūt mani. Un ne jau tikai tāpēc, ka biju zvaigzne, bet tāpēc, ka esmu foršs bundzinieks."

Intervijā Stārs arī izteicies par savu kādreizējo kolēģi Polu Makartniju. "Mēs esam labi draugi. Mēs nedzīvojam kopā, bet, ja esam vienā valstī, satiekamies. Viņš ir dziedājis un spēlējis manā pēdējā albumā ["Y Not"], bet es dažos viņa. Mēs esam tikai draugi. Un mēs esam tikai divi, kuri pieredzējuši visu, kas līdz šim [ar Bītliem] noticis."

Pirmo reizi pēc vairāk kā trim gadiem Stārs arī komentēja fanu saceltos protestus Liverpūlē pēc tam, kad viņš Džonatana Rosa TV šovā izteicās, ka, kopš aizbraukšanas no šīs pilsētas, viņam nekas no Liverpūles netrūkst. "Es biju pie Džonatana Rosa un viņš man jautāja: "Vai ir kas tāds, kas jums [tur vairs nedzīvojot] no Liverpūles pietrūkst?" Un es atbildēju: "Nē!" Es to pateicu kā joku, man likās, par to pasmiesies visa Liverpūle," tagad savu neizdevušos joku atzīst Stārs. 2008.gada janvārī pēc minētā TV šova aptuveni pusotrs tūkstotis liverpūliešu par to sūdzējās gan pilsētas domē, gan dažādās vietās tīmeklī. Vietējā avīzē kāda Liverpūles iedzīvotāju Stāra uzvedību šovā raksturoja kā "vienkārši neiecietīgu un augstprātīgu."

Turpinājumā fragments no "liktenīgās" intervijas un veco cīņubiedru kopdarbs Stāra šobrīd aktuālākajā platē "Y Not". Visticamāk, 14.jūnijā gaidāmajā Ringo Stāra koncertā Rīgā viņam uz skatuves Pols Makartnijs nepievienosies.





Foto no www.thecitrusreport.com.

2011, www.vilniskronbergs.blogspot.com

Nav komentāru: