ceturtdiena, 2016. gada 31. marts

Avicii paziņo par aiziešanu no skatuves

"Sveika, pasaule! Paldies, ka piepildīji tik daudzus no maniem sapņiem! Es vienmēr būšu pateicīgs par kopā ar savu komandu un faniem pieredzēto un sasniegto." Šādi sākas vēstule, ko pasaulei un faniem savā mājaslapā publicējis zviedru deju mūzikas smagsvars Tims Berglings, plašāk zināms ar skatuves vārdu Avicii. Jā, vēstules tonis kļūdīties neļauj - Avicii saka ardievas skatuvei!

Divdesmit sešus gadus vecais mākslinieks ir pārvērtējis savu dzīvi un fizisko varēšanu un nolēmis pēc šīs vasaras ieplānotājām performancēm uz skatuves vairs nekāpt. Savas līdzšinējās karjeras laikā Avicii ir izdevis divus studijas albumus "True" (2013) un "Stories" (2015), un abi bijuši elektroniskās deju mūzikas cienītāju cildināti. Iepriekš "Spotify" ziņoja, ka tieši Avicii ir bijis viens no lielākajiem straumēšanas servisa honorāru saņēmējiem, kura atlīdzība rakstīta septiņiem cipariem. "Manas izvēles un karjera nekad nav bijusi balstīta materiālās lietās," kā oponējot, vēstulē raksta Avicii, "taču es esmu pateicīgs par visām iespējām un ērtībām, kuras man ir bijušas pieejamas." 2014.gadā mākslinieku skāra veselības problēmas ar žultspūsli. Tas, tāpat kā apendikss, viņam tika izoperēts. Taču, iespējams, slimības sekas liek par sevi manīt un aktīva koncertdarbība Avicii ir fiziski pārāk nogurdinoša. 

Avicii vēstule ir atvadu vēstule. Tajā izteikta pateicība visiem, kas palīdzējuši veidot viņa karjeru, visiem, kas kaut reizi klausījušies, komentējuši vai savādāk uzmanījuši zviedra muzikālo karjeru. Taču Avicii neaiziet. Viņa nebūs uz skatuves, bet mūziku radīt viņš turpinās. "Es nekad neaiziešu no mūzikas, es turpināšu caur to uzrunāt savus fanus, bet esmu nolēmis, ka 2016.gadā būs mana pēdējā tūre un pēdējie šovi. Lai tie paiet ar lielu blīkšķi!" Šajā vasarā Avicii vēl būs sastopams dažos britu deju mūzikas festivālos, bet, izskatās, pēdējais šovs būs 27.augusta uzstāšanās Krīmfīldas festivālā Lielbritānijā. "Daļa no manis nekad nesaka nekad," mazliet mierinoši savu vēstuli nobeidz Berglings, sakot, ka varbūt kādreiz varētu atgriezties. Bet ne tagad.



Foto links.

2016, www.musicstories.lv.

Nav komentāru: