pirmdiena, 2015. gada 2. novembris

"Disclosure" - "Caracal" (2015)

Elektroniskās deju mūzikas elite šobrīd piedzīvo laikus, kādus pirms trīsdesmit četrdesmit gadiem izbaudīja slavenākās rokmūzikas zvaigznes. Izsmalcināts dzīvesstils, pat līdz pusmiljonam dolāru par vienu festivāla setu, publika klikšķa attālumā internetā - vidē, kam šāds mūzikas stils tik tuvs. Šādu paradīzi zemes virsū šobrīd piedzīvo arī londonieši brāļi Gajs (24) un Hovards (21) Lourensi (Guy / Howard Lawrence) jeb duets "Disclosure".

PAR SLAVENĪBĀM PADARA VIENA DZIESMA

Pirmais dueta uznāciens bija 2012.gada sadarbība ar kopīgo draugu Semu Smitu dziesmā "Latch". Lai arī Smits tolaik nebūt nebija tāda mēroga zvaigzne kā šobrīd, "Latch" aizgāja ļoti labi. Tas pat iekļuva "Billboard" topa pirmajā desmitniekā, bet tas nozīmē, ka puišus nepamanīt vairs nebija iespējams, un kādu dienu atskanēja telefona zvans. Klausules otrajā galā bija tolaik ierakstu kompānijas "Interscope" boss, tagad "Apple Music" vadības vīrs Džimijs Aiovins (Jimmy Iovine), kurš puišiem skaidri un gaiši deklarēja: "Es gribu [dziesmu] "Latch" padarīt par [2014.gada] vasaras lielāko dziesmu!"

Pirms "Latch" par tāda izmēra dziesmu arī kļuva, brāļiem dzīvē bija samērā piezemēti plāni - viņi apsvēra domu kļūt par ierakstu sesiju muzikantiem vai mūzikas pasniedzējiem (Gajs pārvalda sitamos instrumentus, bet Hovards ir lielisks basģitārists). Taču "Latch" padarīja puišus par zvaigznēm. "Man šķiet, gadā [pēc "Latch" iznākšanas] mēs spēlējām 57 festivālos, klāt vēl mūsu pašu šovi un dīdžeju seti," sarunā ar žurnālu "Rolling Stone" atklāj Gajs. 

MIRKLIS, KURŠ JĀIZBAUDA

Esot virsotnē, "Disclosure" pirms mēneša, 25.septembrī, izdeva savu otro albumu "Caracal". Albums, kurā brāļi sadarbojas ar tādiem mūziķiem kā Eibelu Tesfaju jeb "The Weeknd", to pašu Semu Smitu, fifīgi īpatno džeza mākslinieku Gregoriju Porteru, Lordi un citiem, "Billboard" deju mūzikas topā jau sabijis augstākajā tronī, par pašu Apvienoto Karalisti nemaz nerunājot (starp citu, lai iepriecinātu mājiniekus, duets novembra / decembra mijā izsludinājis četru koncertu minitūrīti Skotijā un Anglijā). 

Bet kā abi jaunieši tiek galā ar pēkšņo slavu? "Tūres laikā es dzeru katru dienu," atzīst Gajs, jo uzstāšanās brīdī atdodot sevi visu, nokāpjot no skatuves cauri slapjš. Jaunākais brālis Hovards, gluži pretēji, alkoholu nelieto vispār. Viņam patīkot "būt pašam sev". Tiesa, izņēmums bijis brīdī, kad abi uzzinājuši - "Latch" ir Apvienotās Karalistes singls Nr.1. "[Tad] viņš izdzēra divas pintes lāgeralus," apceļot brāli, smejas Gajs. "[Un tad] viņš deju laukumā rīvējās ar Semu Smitu!"

Brāļi Lourensi dzīvo parastu britu jauniešu dzīvi. Ja, protams, neskaita, ka Gajs pārvietojas ar pēdējā izlaiduma Jaguāru, un abi valkā "Omega" pulksteņus $16 600 dolāru vērtībā (starp citu, tā ir dāvana no "Omega" pēc "Disclosure" dziesmas licencēšanas šīs kompānijas reklāmai). Brāļi Lourensi šobrīd ir topā. Pēc brīža, protams, vairs nebūs. Un tieši tāpēc mirklis ir jāizbauda.


2015, www.musicstories.lv

Nav komentāru: