pirmdiena, 2015. gada 16. novembris

Elle King - "Love Stuff" (2015)

Popmūzikas pasaule ir sagaidījusi savu bargo kundzi. Šerpa raksturā, nestandarta augumā 26 gadus vecā dziedātāja Ela Kinga izceļās uz pārējo fona. Viņas singls "Ex's and Oh's" 14.novembra "Billboard Top 100" tabulā uzkāpis jau līdz 12.vietai, topā pavadot jau septiņpadsmit nedēļas. Kinga ir tikai otrā lēdija divdesmit gadu laikā, kurai izdevies iekarot "Billboard Hot Rock Songs" topa virsotni (otrā ir Lorde), un vienīgā dāma, kurai tas izdevies 2015.gadā. 

Emijai Vainhausai līdzīgās balss īpašniece Kinga ir meita modelei Londonai Kingai un "Saturday Night Live" aktierim Robam Šneideram, viņas pilnais vārds ir Tennere Ela Šneidere, bet 18 gadu vecumā viņa sevi nodēvēja par Elu Kingu. Bērnība, kā jau šķirtu vecāku bērnam, Elai bija, teiksim tā, aizraujoša. "Ja tu kā pazīstamu vecāku bērns audz Ņujorkā, tu galu galā nonāc starp citiem slavenu vecāku bērniem," savās bērnības atmiņās sarunā ar žurnālu "Billboard" dalās Kinga. Kad viņa 13 gadu vecumā pārnāca mājās ar pīrsingu mēlē, māte viņu nosūtīja dzīvot kopā ar tēvu, jo, acīmredzot, abi ar Kingas patēvu mūziķi Džastinu Tesu ar meitenes audzināšanu netika galā. Taču arī Šneiders bija pārāk aizņemts savā darbā, tāpēc Kinga pavadīja dienas kā nu pati vēlas. Taču, lai kādas viņai bija attiecības ar vecākiem, savu daļu radošuma no tiem Kinga bija mantojusi, un tāpēc pievērsās mūzikai.

Klejojot cauri salauztas sirds dziedināšanas laikam, tā dēļ mainot pat dzīvesvietu no Teksasas uz Londonu, 2014.gadā Kinga izdeva savu debijas albumu ar atbilstošu nosaukumu "Love Stuff" (Mīlestības lietas). Lai arī pati Kinga uzskata sevi par vairāk tādu kā alternatīvo meiteni (viņai ir arī notetovētas abas rokas, ja kas), kurai pat bail izrunāt vārdu "pops", viņas albums, pateicoties sadarbībai ar producentiem Marku Ronsonu un Džefu Baskeru, ir tieši tāds - alternatīvi popsīgs. "Es esmu pilnīgā panikā no tiem četriem burtiem: p-o-p-s," saka Kinga, bet atzīst, ka viedokli mainījusi dziesmas "Ex's and Oh's" ieraksta laikā, kad tās producents Deivs Basets katrai popa niansei dziesmā devis zināmu jēgu un nozīmi.

"Reizēm es esmu par skaļu, reizēm pārāk piedzērusies, dažreiz es neesmu sevišķi sievišķīga, bet es esmu es pati," Kinga uzskaita savus trūkumus, no tiem pat nekautrēdamās. Viņas labākais draugs un padomdevējs pirms iznākšanas uz skatuves ir "Jameson" pudelīte. Tā viņa noņem stresu, lāpa lauzto sirdi, tā viņa šobrīd dzīvo. Vai viņai trūkst pielūdzēju? Izrādās, nē, Kinga bauda lielu vīriešu atzinību, sevišķi to ar tetovējumiem un garām bārdām. "Paldies dievam, ka man ir jāraksta otrais albums," apdomājot perspektīvas nonākt kāda bārdaiņa ar notetovētiem krūšu galiem apskāvienos, priecīgi saka Kinga.


2015, www.musicstories.lv.


Nav komentāru: