sestdiena, 2015. gada 19. decembris

"The Japanese House" - "Clean" (EP, 2015)

"Tokijas putni", "Japāņu māja" - uzlēcošās saules zeme šobrīd, acīmredzot, ir topā! Vismaz muzikālu apvienību nosaukumos. Britu "The Japanese House" ir eksotisks projekts ne tikai nosaukuma ziņā, bet arī savā saturā. Tās dvēsele ir londoniete Ambera Beina (19). Vispirms jau viņas balss tembrs. Vairums klausītāju, dzirdot jebkuru no "The Japanese House" dziesmām, nodomātu, ka dziedātājs ir kāds jauneklis ar labi nostādītu balsi. Bet tā ir Beina! "Man ir androgēna balss," portālam "Diymag.com" atzīstas Beina. "Es patiešām izbaudu to, ka cilvēki dažreiz domā: tur dzied zēns. Tas ir jautri!"

Otrs "The Japanese House" eksotiskais moments ir pati mūzika. Nesen iznākušais projekta singlalbums "Clean" ar četrām dziesmām nav aprakstāms ar ikdienā lietojamiem vārdiem, tikai ar eksotiskiem. Ņemot vērā, ka plati radījusi 19 gadus veca meitene, jājautā, no kuras planētas viņa pie mums uz grēcīgās Zemes ir atsūtīta. Jo šeit tāda mūzika nerodas. Nu, nevar rasties!

Jau pašu pirmo Beinas dziesmu "Still" ievēroja tolaik vēl "BBC" strādājošais dīdžejs, tagadējā "Apple Music" personība Zeins Lovs. "Es pusdienoju kopā ar draugiem, kad mans menedžeris atsūtīja īsziņu, lai es tūlīt ieslēdzu "[BBC] Radio 1". Es uzliku telefonu uz galda, uzgriezu skaļi, un mēs visi zvigājāmies [par to]," atceras Beina. "Blakus galdiņš gan nebija ļoti sajūsmināts." 

"The Japanese House" šobrīd ir viens no jaunajiem projektiem, kurš guvis vērā ņemamu popularitāti, vēl nemaz neizdodot pirmo pilna garuma plati. Kaut kad nākotnē tas noteikti notiks, bet Beina saka, ka viņa īpaši nesteigsies. Iesākumā viņa grib radīt savu identitāti mūzikā, tāpēc arī izvēlējās startēt ar pseidonīmu jeb projekta nosaukumu "The Japanese House". Tajā pašā laikā viņa atzīst, ka pārlieku misticēties arī nevēlas, vismaz ne tik tālu, lai viņas personības noslēpumainība nomāktu viņas pašas mūziku. "Un es arī neesmu "Daft Punk"," Beina saka. "Viņiem tagad vajadzētu būt jau patiešām jēliem pleciem."


2015, www.musicstories.lv.

Nav komentāru: