pirmdiena, 2014. gada 20. oktobris

"Strand of Oaks" - "HEAL" (2014)

"Rakstīt šo albumu bija biedējoši. Es biju [burtiski] ne uz šīs zemes," žurnālam "Uncut" albuma "HEAL" tapšanas procesu apraksta projekta "Strand of Oaks" galvenais vīrs Timotijs Šovalters (32). "Mana sieva varēja ienākt mājā un atrast mani guļam uz grīdas ar telefonu, smejoties, raudot vai darot abus kopā. Tas nebija veselīgākais process, bet manām smadzenēm to vajadzēja. Kaut kas nostrādāja pats no sevis, ārpus manas saprašanas." To, ka "HEAL" nav viegli klausāma plate, laikam jau var nojaust - sadzīve un dzīve albuma tapšanās laikā Šovalteram bija pilna problēmu un pārdzīvojumu, tas viss atrodams "HEAL" skaņdarbos. Taču šis noteikti nav "kāršanās" albums, drīzāk cieņpilnas attieksmes. Pret Šovaltera veikumu - neviengabalainu, dažbrīd kakofonijas, dažbrīd līdz niansēm smalka skanējuma pilnu plati. "Tims ir viens no labajiem čaļiem," Šovalteru raksturo viņa draugs Metjū Houks no grupas "Phosphorescent". "Ir prieks skatīties uz viņu un viņa dziesmām, kuras kļūst aizvien labākas ik reizi, kad tās redzu."Apmierināts ir arī pats Šovalters: "Man tagad ir 32. Es izskatos pēc "meta" [metanfetamīna] dīlera, un es labi sadzīvoju ar visām šīm klišejām. Jo tās mani padara labāku."


2014, www.musicstories.lv




Nav komentāru: