trešdiena, 2014. gada 22. oktobris

Julian Casablancas + "The Voidz" - "Tyranny" (2014)

"Viņš ir ārkārtīgi pieklājīgs un draudzīgs tagad. Bet es nerunāju par puisi, ko es satiku pirmo reizi. Es runāju par tagadējo: skaidrā prātā, nobriedušu un pieaugušu tēti Džulianu," par grupas "The Strokes" līderi Džulianu Kasablankasu žurnālam "Rolling Stone" pārdomās dalās grupas ilggadējais menedžeris Raians Džentls. Un ne velti šāds salīdzinājums, jo kā jau rokeriem un dumpiniekiem pienākas Kasablankass ir nonācis arī tādā dzīves stadijā, kad brokastis sāka ar simts gramiem vodkas. Tagad pēc gadiem ("Man bija paģiras, laikam, [vēl] piecus gadus [pēc dzeršanas atmešanas]."), Kasablankass, atminoties dzeroša cilvēka "attaisnojumu", ka "es esmu drosmīgs, esmu traks, tāpēc varu dzert", ir godīgs: "Tu domā, tas [degvīns] ir patiesības serums, bet tas vairāk ir pakaļas ("asshole") serums." Tikpat atklāts Kasablankass ir savā otrajā solo albumā (kopā ar pavadošo grupu "The Voidz") "Tyranny". Tas ir ne tikai "politiski uzlādēts", bet arī atklāts attiecībā uz paša Džuliana dzīvi. Pagājušajā gadā viņš zaudēja tēvu Džonu, ar kuru Kasablankass būtu gribējis būt tuvāks. "Pat, ja neesi bijis ciešās attiecībās ar tēvu, reiz, kad viņš aiziet, ir tā kā jumts mājai aizietu," atzīst Džulians. "Tyranny" dziesmas tapa tieši laikā, kad Kasablankass seniors aizgāja mūžībā. Tāpēc albumam ir zināms zīmogs un aura. "Šis bija galamērķis -  šis ieraksts ir tāds, kādu esmu gribējis kopš pašiem sākumiem," sava albuma "Tyranny" nozīmi raksturo Kasablankass. 


2014, www.musicstories.lv



Nav komentāru: