trešdiena, 2011. gada 1. jūnijs

Natalie Holmes - "Goodmorning Sleepyhead" (pilns albums, audio)

Natālija Holmsa dzīvo Anglijas dienvidrietumu pilsētā Bristolē. Cik viņai gadu, nav ne jausmas. Pati savā "Youtube" profilā viņa raksta: "Čau! Es esmu angliete! Es esmu maza! Un man garšo makaroni ar sieru un kečupu!"

Nekādas plašas informācijas par šo dziedošo meiteni nav. Zināms tik, ka jau 2009.gadā viņai iznāca (laikam jau) debijas plate "Shooting Zombies", bet pāris dienas atpakaļ, 29.maijā, klāt ir otrā - "Goodmorning Sleepyhead".

Teikt, ka no Holmsas jaunkundzes mūzikas dveš liela oriģinalitāte, droši vien nevarētu. Tomēr viņas akustiskā stilā ieturētās gan balādes, gan jestrākas dziesmas šāda veida mūzikas cienītājiem, domājams, patiks. "Bandcamp" sistēmā iespējams noklausīties abas viņas plates, šeit zem raksta tikai nupat iznākuši "Goodmorning Sleepyhead". Pirms tās neliela pašas Holmsas video uzruna.





Papildus resursi:
http://www.myspace.com/natalieholmesmusic
http://www.facebook.com/natalieholmesmusic?sk=info

Foto raksta ievadā no Natālijas Holmsas profila portālā "MySpace".

2011, www.vilniskronbergs.blogspot.com

Nav komentāru: