trešdiena, 2011. gada 8. jūnijs

Ben Howard - "Old Pine" (video), "London", "The Wolves" u.c. (dziesmu liste, audio)

"Esmu uzaudzis Totnesas pilsētā Dienvidu Devonā [Apvienotajā Karalistē] vietā, kura atrodas starp purviem un jūru.

Es daudz ceļoju, kad vien iespējams, sērfoju. Iespējams, par daudz dzeru un par daudz domāju, un savos divdesmit trijos gados joprojām izdaru daudz neracionālas izvēles. Man patīk būt ārā, un man patīk rudens. Vislaimīgākais esmu mājās ar draugiem, bet mani iecienītākie augļi varētu būt bumbieri.

Spēlēt un komponēt es sāku, kad vēl biju bērns, un šī ir viena no tām lietām, kas manā dzīvē nav mainījusies. Mamma un tētis bija labas mūzikas cienītāji - Džons Mārtins, Džonija Mičela, "The Rolling Stones", "Saimon And Garfunkel" u.c. manā dzīvē spēlējuši lielu lomu. Mūsu ierakstu kolekcija bija tiešām laba."

Šīs ir Bena Hovarda bērnības atmiņas un paša raksturojums. Hovards tiek uzskatīts par kārtējo uzlecošo britu akustiskā "folk-popa" mūzikas svaigzni. Pavisam nesen viņš laida klajā savu debijas singlplati "Old Pine", bet šobrīd cītīgi strādā pie sava pilnā debijas albuma. "The Guardian" viņu salīdzina ar Džeku Džonsonu, Džonu Mārtinu un Hosē Gonzalesu. Un droši vien tā arī ir, jo Hovards pat līgumu par sava debijas albuma izdošanu parakstīja ar ierakstu kompāniju "Island", kuras katalogos atrodami tādi viņam tuvi vārdi kā jau pieminētais Mārtins un Niks Dreiks.

Video debijas singlplates tituldziesmai "Old Pine" un trīs līdz šim nekur neiekļautu Hovarda dziesmu kompilācija lai skan turpinājumā.



Ben Howard - These Waters by Folk Radio UK

Papildus resursi:
http://benhowardmusic.co.uk/
http://www.myspace.com/benhoward
http://www.facebook.com/benhowardmusic?sk=info

Foto raksta ievadā no Hovarda profila portālā "MySpace".

2011, www.vilniskronbergs.blogspot.com

Nav komentāru: