pirmdiena, 2011. gada 25. aprīlis

Jamie Lynn Noon - "A Moment To Break", "Like A Meteor" u.c. (dziesmu liste, audio)

"Es nevaru atcerēties tādu laiku, kad mūzikai manā dzīvē nebūtu bijusi nekāda nozīme. Tā vienmēr bijusi mana kaisle un mana pirmā mīlestība," atzīst divdesmit piecus gadus vecā dziedātāja un komponiste Džeimija Linna Nūna no Losandželosas (ASV). Atšķirībā no saviem vienaudžiem viņa vienmēr visos albumos vispirms meklējusi informāciju, kas ir dziesmu autors. "Galvenokārt un pirmkārt, es sevi uzskatu par komponisti. Protams, es esmu arī dziedātāja, taču vienmēr esmu apbrīnojusi tos māksliniekus, kas spēj rakstīt dziesmas arī citiem izpildītājiem, un es ar laiku gribētu būt viņu vidū."

2009.gadā nevienam nezināmā dziedātāja laida klajā savu debijas singlplati "A Moment to Break". Roku pie šīs plates tapšanas pielika īsti sava aroda meistari - to producēja filmu mūzikas veterāns Kevins Hariss ("Karību jūras pirāti"), ieraksta māsterēšanu uzticot "Grammy" balvas ieguvējam ierakstu inženierim Braienam Gardneram ("No Doubt", Christina Aguilera, Avril Lavigne). Rezultāts bija sešas dziesmas, kurās apkopots viss labākais, ko līdz tam brīdim Nūna bija radījusi.


Ieraksta laikā Nūnai ar Harisu radās ļoti laba savstarpējā sapratne. "Kad es nospēlēju Kevinam kādu melodiju, viņš uzreiz uzķer sajūtas, kuras vēlos dziesmā ielikt un izveido dziesmas aranžējumu, kas šīs manas sajūtas pilnībā materializē." Laikam jau mūzikā ir gluži kā laulībā - vari, cik vien skaļi pie altāra kliegt "Jā!", bet tam nav nekādas nozīmes, ja to pašu nekliedz sirds. Nūnai paveicās - viņas un Harisa mūzas labi sapratās, un radās jauns radošs tandēms.

Pagājušā gada nogalē Nūna laida klajā savu otro singlplati "Angels Spoke" ar sešām liriskām, šā brīža pavasarim ļoti piemērotām dziesmām, kurās melodija kā pirmais caur biezo sniega segu izspraucies strautiņš ar visu spēku skrien pretī pavasara saules barojošajiem stariem, kas kā liela un pūkaina vistu mamma uzsēžas ar savu spalvām klāto dibenu uz olām, no kurām drīz izšķilsies jauni cālēni. Ja vien pa visu nebūs Lieldienas un kāds olas nenokrāsos un neapēdīs. Vispār diezgan tizli uzrakstīts par to strautiņu, bet, esmu pārliecināts, Nūnai tas patiktu. Kā tas var nepatikt cilvēkam, kurš savai dziesmai ("Secret Power") sarakstījis šādus vārdus: "Viena nepareiza kustība, un es tevi zaudēju / Ak, es pati sevi nepazīstu / Jūtas nāk un jūtas iet / Ar tevi tās nepazīst gala". Visu jauno plati "Angels Spoke" iespējams noklausīties Nūnas mājas lapā. Divas dziesmas no tās - "Like A Meteor" un "Angels Spoke" - še turpinājumā, un vēl "Second Of A Spark"" no Nūnas iepriekšējās daiļrades.

Latest tracks by jamielynnnoon

Papildus resursi:
http://www.jamielynnnoon.com/
http://www.myspace.com/jamielynnnoon
http://www.facebook.com/jamielynnnoon?sk=info

Foto raksta ievadā no Džeimijas Linnas Nūnas profila portālā "MySpace".

2011, www.vilniskronbergs.blogspot.com

Nav komentāru: