svētdiena, 2011. gada 24. aprīlis

"Baron Bane" - "My Slow World" (video), "Echoes", "Orchids" (audio)

"Es esmu dzimis kādā atālā ciemā, kura nosaukumu vairs neatceros. Tāpat es neatceros savus vecākus, pieņemot, ka tādi man ir bijuši. Vienīgās atmiņas no tiem laikiem man ir garās naktis, kurās pa ielām klīda ciema iedzīvotāji bez sejām." Šis nav scenārijs kādai šausmu filmai vai intervijas fragments ar kārtējo "Latvijas talantu" šova uzvarētāju. Šis ir reāls stāsts par kādu baronu.

"Kad mana jaunība sāka novīst, es ik pa laikam pārbraucu uz dzīvi no vienas vietas uz citu, cerībā beidzot rast mieru. Esmu nojucis, skaitot savus gadus, bet, visticamāk, esmu vecāks kā lielākā daļa cilvēku.

Kādā mazā pilsētiņā, kurā biju uzkavējies nedaudz ilgāku laiku, vietējie iedzīvotāji pārliecināja mani iegādāties palielu īpašumu, kuram līdzi nāca arī Barona tituls. Šo cēlo dzīvi es cietu vairākus gadus, aizvien vairāk un vairāk ienīstot savus līdzcilvēkus, kā, esmu pārliecināts, viņi ienīda arī mani. Tāpēc kādu nakti es to visu pametu, atstājot jauniegūtās bagātības, bet saglabājot titulu, kas uz visiem laikiem traipa manu vārdu.

Es devos klejojumos pa pasauli un pavadīju tajos daudzus gadu desmitus, līdz satiku tos piecus izredzētos, kuri nākotnē kļūs par maniem mācekļiem un ziņnešiem.

Laika gaitā viss nokaltīs un mirs, bet es būšu vienmēr."

Šis optimistiskais stāsts ir grupas "Baron Bane" leģenda. Noslēpumainas grupas, jo tajā darbojošās personas sevi neidentificē vārdos un uzvārdos - viņi ir vienkārši grupa "Baron Bane". Pat visās fotogrāfijās viņi ir maskās aizklātām sejām. Kas ir šie pieci izredzētie? Tie ir zviedri - trīs grupas dalībnieki un divi grafiskie dizaineri, jo "Baron Bane" sevi pozicionē kā multimediālu grupu, kuru uzstāšanos koncertos pavada plašs video un gaismu instalāciju šovs.


Šā gada 20.aprīlī grupa laida klajā savu pirmo studijas plati "LPTO". Ieskatam tajā dziesmas "My Slow World" video, kā arī "Echoes" un "Orchids" audio versijā. Cerams, stāsts par Barona lāstu ir tikai pašā tā sākumā...



Baron Bane - Echoes by BaronBane

01. Baron Bane - Orchids by BaronBane

Papildus resursi:
http://www.baronbane.com/
http://www.myspace.com/baronbane
http://www.facebook.com/baronbane?sk=info

Raksta izmantoti foto no grupas "Baron Bane" profiliem portālos "MySpace" un "Last.fm".

2011, www.vilniskronbergs.blogspot.com

Nav komentāru: