ceturtdiena, 2011. gada 4. augusts

Matthew Mayfield - "Now You're Free" (video), "First In Line" (audio)

"Mans ceļojums [mūzikā] sākās 1992.gadā, kad es iemīlēju grupu "Guns`n`Roses" pēc [grupas ģitārista] Sleša uzkāpšanas un spēlēšanas uz klavierēm dziesmas "November Rain" videoklipa izskaņā. Man bija deviņi gadi, kad izlēmu - vai nu dienās kļūšu par banku aplaupītāju vai spēlēšu rokenrola grupā," šādi aizsākās paša Metjū Meifīlda atmiņas par mūzikas ienākšanu viņa dzīves pašā sākumā. Šobrīd var tikai minēt, cik labs Meifīlds būtu kā bankas aplaupītājs, bet par viņa muzikālajiem dotumiem varam būt droši - to viņam netrūkst.

Birmingemā (ASV) dzimušā Meifīlda stāsts par nokļūšanu uz skatuves ir visai tradicionāls. Vienpadsmit gadu vecumā viņš dāvanā saņēma spilgti sarkanu "Gibson Les Paul" ģitāru, un līdz ar to ar klusiem novakariem viņa Birmingemas mājas apkārtnē bija cauri. Ar mūziku Meifīlds bija apsēsts un viņam patika uzstāties; viņš nelaida garām nevienu iespēju kāpt uz skatuves - vai tas skolas talantu šovs, vai kāda dzimšanas dienas ballīte. "Man nekad [šo uzstāšanos] nebija gana! Un šim [skatuves] valdzinājumam pieaugot, es drīz vien sāka komponēt savas dziesmas."

Kad Meifīldam bija deviņpadsmit, viņš pameta skolu un, kopā ar domubiedriem izveidojis grupu "Moses Mayfiel", uzstājās visās iespējamās apkārtnes vietās par piecdesmit dolāriem un kausu alus. Tas atmaksājās - 2005.gadā Meifīlds parakstīja iespaidīgu ierakstu līgumu ar kompāniju "Epic Records". "Mēs iztērējām daudz [ierakstu kompānijas] naudas, veicot grandiozus ierakstus, braucot grandiozās tūrēs un visu laiku cerot [uz panākumiem]," to dienu sajūtas atceras Meifīlds. Bet panākumi nebija tik lieli, kā mākslinieks un viņa maka turētāji bija iedomājušies...

2008.gadā, nedaudz vīlies, Meifīlds uzsāka solo karjeru. Un tieši tur viņš parādījās visā savā krāšņumā un ražībā; tā paša gada augustā klajā nāca viņa pirmā singlplate "The Fire", kam nākamā pusotra gada laikā pievienojās vēl sešas (!!!). Vēl vairāk - dziesmu "First In Line" no debijas singlplates pamanīja un savā filmā izmantoja seriāla "Greisas anatomija" veidotāji. Tas pacēla Meifīldu "iTunes" lejupielāžu topa pašā augšgalā.

Beidzot šogad Metjū Meifīlds ir sagaidījis savu pirmo lielo studijas plati "Now You're Free". ""Now You`re Free" viss ir tieši tāds, kā gribēju. Dziesmas ir cerību pilnas, kas, savā ziņā, man ir kas jauns," debijas plati komentē pats autors piebilstot, ka ir sajūsmā ar šo ierakstu kaut ko mainīt savā komponēšanas stilā. "Mūzika manī ir mainījusi pilnīgi visu. Un es gribētu būt daļa no šāda procesa citos cilvēkos."

"Tātad te es esmu. Man ir divdesmit septiņi gadi. (..) Es joprojām ceļoju savā auto. Es joprojām varu stundām skatīties gar logu slīdošajās ainavas, jo braucošā auto es aizmigt nevaru. (..) Man joprojām pietrūkst māju. Un es joprojām sapņoju." Tiem, kuri viņu nesaprot, Meifīlds atbild ar kādas vecas dziesmas vārdiem: "Es zinu, šis ir tikai rokenrols... Bet man tas patīk!"

Turpinājumā jaunākais no Meifīlda - video dziesmai "Now You`re Free". Tūlīt pēc tam slavenā "First In Line", bet, sekojot resursu norādēm, Meifīlda "Facebook" profilā iespējams noklausīties vēl virkni viņa dziesmu.



First In Line - Matthew Mayfield

Powered by mp3skull.com

Papildus resursi:
http://matthewmayfield.com
http://www.myspace.com/matthewmayfieldmusic
http://www.facebook.com/matthewmayfieldmusic?sk=info

Foto raksta ievadā no Metjū Meifīlda profila portālā "MySpace".

2011, www.vilniskronbergs.blogspot.com

Nav komentāru: