piektdiena, 2011. gada 11. novembris

"The Good Natured" - "Prisoner" (video), "Skeleton" (pilns albums, audio)

Kas kopīgs elektronikai ar kečupu? Ja ar koši sarkano mērci iespējams apēst pat kedu, tad ar elektronikas palīdzību iespējams baudīt citādi varbūt arī gluži nebaudāmus skaņu virknējumus. "The Good Natured" līdere Sāra Makintoša ir vienā kārtīga gotu meitene - viss iespējamais ķermeņa apmatojums melns, iekrāsotās acis un droši vien arī pīrsings nabā un pasarg dies' iedomāties, kur vēl ne. Viņai ar brāli Hemišu un draugu Džordžu, neapšaubāmi, patīk Adamsu ģimene un atmosfēra, kas tajā valda. Par cik vizuāli esmu līdzīgs tēvocim Festeram, esmu pārliecināts, ka "The Good Natured" dalībniekiem patiktu arī es. Bet man nepatīk goti un viņu "ticība un pārliecība". Taču daļa no viņu mūzikas ir interesanta. Bet ne tik, lai pārāk iedziļinātos tajā visā.

Acīmredzot, savā uzskatā neesmu viens. "Manas acis bija kā divi čuru caurumi sniegā, tāpēc es tās sāku iekrāsot melnas," par savu vēlmi smiņķēt acis reiz izteicās Gerijs Ņūmens. Arī "Placebo" dziesmuvīrs Braiens Molko un "HIM" Ville Valo uzstājas un droši vien arī ikdienā staigā tajās uzkrāsotajās Zorro maskās. Taču viņu mūzika ir vairāk vai mazāk aizraujoša, tā ir kļuvusi par popmūzikas sastāvdaļu, ko tāds zvērināts gots nekad negribētu pieļaut. Bet par cik liela daļa "gotu" tādi ir, jo tas kaut kādā noteiktā vecumā ir stilīgi, tad laikam jau viss ir kārtībā.

Un savā attīstībā šo gotu mūzika nu ir nonākusi līdz elektronikai. Droši vien bija jau iepriekš, bet manā apziņā elektroniskā gotu mūzika sākās ar "Crystal Castles", viņu pirmais lielais grāvējs "Not In Love" ar vēl vienu pusgotu Robertu Smitu no "Cure" ienesa šajā stilā pavisam jaunas vēsmas. Pieļauju Sārai Makintošai šis projekts arī iet pie dūšas, jo tas, ko dara viņa ar saviem kolēģiem, ir kas pavisam līdzīgs - apvieno savu gota tēlu ar vienu kreftīgu elektro- un sintipopu. "The Good Natured" ir plaša patēriņa produkts - tas der gan diskotēkām, gan nodarbībām aerobikas zālē, gan braucot garus gabalus pie stūres. Tik pat labi tā varētu būt Kima Vailda vai Olga Rajecka, nodod tikai attēls!

Ņemot šo visu vērā, esmu izlēmis - no rītdienas būšu gots. Šodien pat caurduršu krūšu galus, iekrāsošu acis un zeķu vietā nesāšu metāla sprādzes. Kamēr vēl nebūšu gots ar stāžu, klausīšos "The Good Natured", bet, kad mana gota pašapziņa celsies, tad tas man būs par švaku. Bet tas būs vēlāk, kad es arī pārstāšu mazgāties. Līdz tam dažas pērles no šiem pašiem "The Good Natured" - video dziesmai "Prisoner" un visa singlplate "Skeleton", kas ir šo angļu jaunākais veikums.





Papildus resursi:
http://www.thegoodnatured.co.uk
http://www.myspace.com/thegoodnatured
http://www.facebook.com/thegoodnatured

Foto raksta ievadā no "The Good Natured" profila portālā "Facebook".

2011, www.vilniskronbergs.blogspot.com

Nav komentāru: