svētdiena, 2011. gada 6. marts

Kimberly June - "I Want You", "You Still Think About Us" u.c. (audio, dziesmu liste)


"Es esmu Kimberlija Džūna - dziedātāja, komponiste un Dzīves universitātes studente (zinu, ka tas izklausās smieklīgi). Man ir 22 gadi. Man patīk ceļot, lasīt, rakstīt un mācīties, sevišķi vēsturi un mūziku. Esmu dzimusi Meinā [ASV] un uzaugusi vairākās nelielās lauku pilsētiņās gar 302.šoseju. Sešus savas dzīves gadus esmu pavadījusi Masačusetā un sešus Dominikānas Republikā. Apmeklēju dažas koledžas Bostonā, arī Bērklijas mūzikas koledžu un Belmontas Universitāti Nešvilā, Tenesijas štatā. Tagad esmu šeit Nešvilā, rakstu mūziku un mācos, kā ir būt pieaugušai." Šādi gluži kā ierakstā kādā klasesbiedra atmiņu kladē par sevi stāsta jaunā dziedātāja un komponiste Kimberlija Džūna, kas ir viena no tūkstošiem amerikāņu jaunajiem talantiem, kas cenšas izsisties uz mūzikas skatuvēm.

Viņas favorīts mūzikā ir Rendijs Travis, bet vienaldzīgu neatstāj arī vesela plejāde vecā kaluma mūzikas zvaigznes, tai skaitā, Gārts Brūks, Džordžs Streits un Džeims Teilors, kuru dziesmām bērnībā mazā Kimberlija dziedāja līdzi kopā ar savu tēvu. Pati spēlēt ģitāru un komponēt Džuna sāka sešpadsmit gadu vecumā. Pēc mūzikas koledžas absolvēšanas viņa iesaistījās dažādās lokālās grupiņās, kas sniedza koncertus pilsētas apkārtnē, bet vēlāk devās studēt uz Belmontas Universitāti, kur studē izmēģinājuma mācību programmā dziesmu komponistiem.

Debijas plati Džūna vēl gaida, bet tas neliedz jau tagad visiem ieskatīties jaunās komponistes daiļradē.






Papildus resursi:
http://kimberlyjunemusic.com
http://www.myspace.com/kimberlyjunemusic

Foto raksta ievadā no Kimberlijas Džūnas profila portālā "MySpace".

2011, www.vilniskronbergs.blogspot.com

Nav komentāru: