pirmdiena, 2009. gada 5. janvāris

10 lietas, ko es nesaprotu!


1. Sievietes (10 gab.).

2. Kāpēc, ja janvārī uzsnieg sniegs un gaisa temperatūra ir pāris grādus zem nulles, to uzskata par dabas katastrofu? Kad uzsnidzis balts sniegs, vismaz var redzēt, pa kādu maršrutu jāiet, lai neiekāptu suņu un kaķu guāno!

3. Kāpēc džeki nēsā tās baltās, adītās sieviešu ziemas cepures?

4. Kāpēc sieviešu uzpariktes sauc par vāverītēm? Esmu dažās bildēs redzējis gan vienas, gan otras, izprintējis, ierāmējis un pielicis pie sienas vienu otrai blakus - nekādu līdzību! Pat rieksti ir tikai kokos dzīvojošajām.

5. Kāpēc, ja pa ielu, rokās sadevušās, iet divas viendzimuma personas, apkārtējo attieksme ir tik kardināli pretēja? Ja iet sievietes, neviens pat neatskatās un uzskata to par stilīgu padarīšanu. Bet, kad tā staigā divi vīrieši, tie tiek nodevēti par kaut kādiem pedagoģijas darbiniekiem.

6. Kāpēc purkšķināšana ar padusi labāk padodas cilvēkiem, kam ir spalvainākas plaukstas?

7. Kāpēc man joprojām, pērkot veikalā alkoholiskos dzērienus (tos es, saprotams, pērku, lai izdalītu trūcīgajiem), dažreiz paprasa pasi, bet, kad gribu iet RIMI bērnu rotaļu istabā bumbās paspēlēties ar tām auklītēm, man to neļauj, pat nepalūdzot uzrādīt nekādus dokumentus?

8. Kāpēc pastāv sterotips, ka tikai kaķi krīt uz kājām? Man, piemēram, tikai divu mēnešu laikā vien uz kājām ir uzkritusi liela tumba, svaru ripa un skapja durvis. Bet neviens kaķis!

9. Kā Bārnijs no "Simpsoniem", ik reizi, taisot savu leģendāro atraugu, prot tā vibrēt ar lūpām?

10. Kāpēc cilvēki domā, ka esmu jocīgs?

Nav komentāru: