ceturtdiena, 2009. gada 3. septembris

Ēdiet manas bikšeles - tagad esmu bagāts!




Šodien parādīšu bosiem pliku dibenu, kundēm ieteikšu uzsēsties sev uz īkšķa un parotēt, jo tagad man vienalga - esmu beidzot miljonārs! Jo šodien uz darba e-pastu saņēmu šādu e-pastu:

Dr FRANK MIKE
Assistant Manager, NatWest Bank,
Putney High Branch,
London Apvienotā Karaliste
Tel: +44 703 194 6542 +44 703 194 6542
E-pasts: drmike_uk@yahoo.co.uk
Dārgais draugs,
Es esmu Dr.FRANK MIKE sasniedzot jums NatWest Bank London, šeit
Anglijā. Es strādāju NatWest Ministru Bank London. Es rakstu jums
pēc darījuma manā birojā, ka būs milzīgs ieguvums
mēs abi.

Manā departaments, kas ir palīgs vadītājam (Putney High Street), es atklāju
pamesti summa 12,500,000,00 $ ASV dolāri (divpadsmit miljoni pieci simti tūkstoši ASV dolāri) in
kontu, kas pieder pie viena no mūsu ārvalstu klientiem, Late Mr.Thompson Morrison
ASV pilsonis, kurš diemžēl ir zaudējis savu dzīvi plaknē
katastrofas Alaska Airlines Flight 261, kas avarēja gada 31 2000
ieskaitot viņa sievu, un tikai meita.

Izvēle, lai sazinātos ar jums ir modināja no
ģeogrāfiskās iezīmes, kur jūs dzīvojat, jo īpaši tādēļ,
jutība darījumu un konfidencialitāti šeit.
Tagad mūsu bankas gaidīja kāds no radiniekiem nākt klajā
par prasību, bet neviens nav darījuši. Man personīgi ir bijusi
nelabvēlīgs atrast radiniekiem par 5 gadus.

Es tagad cenšas savu piekrišanu iepazīstināt jūs kā tuvāko radinieku / Will Saņēmējs
uz mirušā lai šī konta ieņēmumi novērtēti 12,500,000,00 $ Dollars
var maksāt jums. Tas tiks izmaksāts vai sadala šos procentus,
50% man un 40% no jums, bet 10% veido visus izdevumus, kas radušies
darījums, kamēr es nodrošināti visi nepieciešamie juridiskie dokumenti, kurus var izmantot
to backup šo apgalvojumu mēs veidošanā. Visi man ir aizpildīt jūsu nosaukumus dokumentus un legalizēt
to tiesa šeit, lai pierādītu, jūs kā likumīgu saņēmēju.

Arī man nepieciešama jūsu godīgi Co-operation, konfidencialitāte un absolūto Trust
Nav šaubu, ka, lai ļautu mums redzēt šo darījumu. I garantija jums, ka
tas tiks izpildīts saskaņā ar likumīgu vienošanos, kas aizsargās jūsu
, neievērojot likumu. Lūdzu, sniedziet man ar turpmāk minēto, kā mums ir 5 dienas, lai palaistu
tai cauri.
Tas ir ļoti ļoti URGENT lūdzu.
1. Full Name
2. Jūsu telefona numurs
3. Jūsu kontaktadrese.
4. Nodarbošanās
Jūsu steidzama reakcija ir ļoti gaidīts, un appreciated.
Ar laba vēlējumiem,
DR FRANK MIKE


Nosūtīju visu prasīto informāciju un tagad gaidu savus miljonus. Un tikai nepielaizīeties - es ne ar vienu nedalīšos! Ēdiet manas bikšeles!

Nav komentāru: